The Prisoner
Following the death of their daughter and escaping her vivid memory, that’s in every nook and cranny of their house. Rawan and Ammar move temporarily following their psychologist’s advice. At the new house coldness takes over their relationship. Ammar plunges into deep silence and is racked with guilt. Rawan harbors visceral hatred towards him and holds him responsible for their daughter’s death.