Tony Webster (Academy Award winner Jim Broadbent, Paddington, Bridget Jones' Baby) divorced and retired, leads a reclusive and relatively quiet life. One day, he learns that the mother of his university girlfriend, Veronica (Freya Mavor, Sunshine on Leith), left in her will a diary kept by his best friend who dated Veronica after she and Tony parted ways. Tony's quest to recover the diary, now in the possession of an older but equally as mysterious Veronica (Academy Award nominee Charlotte Rampling, 45 Years), forces him to revisit his flawed recollections of his friends and of his younger self. As he digs deeper into his past, it all starts to come back; the first love, the broken heart, the deceit, the regrets, the guilt... Can Tony bear to face the truth and take responsibility for the devastating consequences of actions he took so long ago?