The Skeleton Key
Kate Hudson stars in The Skeleton Key - a supernatural thriller that weaves a tale of terror and suspense! When Caroline Ellis (Hudson) takes a job in Louisiana's bayous, she unlocks a deadly secret involving magic, conjure and sacrifice that pulls her into a terrifying world of strange, frightening and unexplained incidents. The key to escaping may lie in a decrepit attic, but if she dares to believe in what she discovers, everything she fears will become real! Filled with endless suspense and bone-chilling scares, hold on for this terrific ride.