The Strangers: Chapter 1
After their car breaks down in an eerie small town, a young couple are forced to spend the night in a remote cabin. Panic ensues as they are terrorized by three masked strangers who strike with no mercy and seemingly no motive in THE STRANGERS ― CHAPTER 1, the chilling first entry of this upcoming horror feature film series.