Thick as Thieves
An experienced robber (Morgan Freeman) heavily in debt with the Russian mob, engages a novice thief (Antonio Banderas) to pull off one last heist, in this crime drama from director Mimi Leder (Deep Impact). Radha Mitchell (Silent Hill) co-stars.