Twin Peaks: The Missing Pieces
Twin Peaks before Twin Peaks and, at the same time, not always and entirely in the same place as Twin Peaks: Fire Walk with Me. An hour and a half of deleted scenes and alternate takes from the series prequel continue to tell the story of the final week of Laura Palmer's life.