Urban Legends: Final Cut
Amy (Jennifer Morrison), Travis (Matthew Davis) and Graham (Joseph Lawrence) are student filmmakers who would love to make it big in Hollywood. But first they've got to survive their last semester at Alpine University, where their thesis films will vie for the prestigious, career-making Hitchcock Award. From the producers of I Know What You Did Last Summer and Urban Legend comes Urban Legends: Final Cut, about a contest where the competition is killer - and someone's killing the competition. When Amy decides that the subject of her thesis film will be those contemporary tall tales known as urban legends, one-by-one her crew members fall prey to fatal 'accidents' during the filming. After investigating and discovering that a sinister hand is at work, Amy must unmask the killer before she, too, becomes an urban legend.