Wonderstruck
Ben and Rose are children from two different eras who secretly wish that their lives were different. Ben longs for the father he's never known, while Rose dreams of a mysterious actress whose life she chronicles in a scrapbook. When Ben discovers a puzzling clue and Rose reads an enticing headline, they both set out on epic quests to find what they're missing.