Zodiac
There's more than one way to lose your life to a killer. The hunt is on for a serial killer in San Francisco. Few cases in the history of true crime are as intriguing as that of Zodiac, a bizarre gunman in an executioner's hood, who taunts the police with dozens of letters containing eerie messages and cryptograms.