2.5 Dimensional Seduction
Masamune Okumura is a high school student who has no interest in girls; everything changes in his life with the arrival of a new student named Ririsa Amano.
Mikari is a new student at school and all the boys are crazy for her since she's a model; she also happens to be Okumura's childhood friend.
Mikari doesn't get why Okumura and Ririsa love cosplay, but she's willing to give it a shot if it means winning the heart of the boy she loves.
Okumura and Ririsa head to their first cosplay event, but all they can think about is how much this feels like a date.
There's a special bond between cosplayers and photographers, one that Mikari can't help but be jealous of.