86 EIGHTY-SIX
Undertaker
The Republic of San Magnolia fights a safe humane war using drones that are piloted by humans called 86s.
Spearhead
As Lena lives a life of safety and comfort inside the walls of her city, the 86ers fight a terrible battle against an unstoppable and inhuman enemy.
After a brutal death, Lena comes to terms with her real status as an Alba, and what it means to force another to fight for your sake.
Lena learns the truth about the upcoming end of the war and how the Legion is a much more deadly threat than she thought.