A Killer Among Friends
The murder of one of their own changes a group of friends forever. The tragic loss of a member of their inner circle and their terrifying closeness to the killer haunt them as they uncover secrets and confront the painful truth.
Killer on Campus
A gunman kills a University of Kentucky football player at his birthday party. Despite a house full of witnesses, no one saw the shooter. As police investigate, suspicion closes in on his closest friends who were there that night.
When a California teen disappears, the whole town feels on edge. As suspicion turns inward, her closest friends begin to wonder if the danger was beside them all along, hidden in the familiar faces of classmates with something dark to hide.
A killer stabs UCLA student Ron Baker to death in a train tunnel known for its connection to the Manson murders. Occult rumours begin to spread - until another missing friend redirects suspicion to Baker's inner circle.