A Smile Is Beautiful
A couple overcomes numerous obstacles after falling in love through online gaming.
Bei Wei Wei leads two lives, in the real world she's a bright, accomplished university student. In her free time, she enjoys gaming as Reed Wei Wei, but her in-game husband breaks up with her.
In the virtual world, Wei Wei and Yi Xiao Nai He team up and get married. Meanwhile, a stalker with a crush publishes a picture of Wei Wei getting dropped off in a sports car, stirring up all kinds of gossip.
Xiao Nai receives an offer to sell his game copyright. Wei Wei and her roommates go to interviews for jobs at Zhen Yi Technologies.
Nai He challenges Zhen Shui to a fight over his video with Enchantress. Cao Guang pursues Wei Wei romantically.
Cao Guang and Third Bro battle on the basketball court and for Wei Wei. Wei Wei gets closer and closer to Third Bro, this time sitting next to him in his father's lecture.