A Wild Year On Earth
A visually stunning journey of the natural world's most awe-inspiring seasonal events including migration, rebirth and transformation.
January - February: The Year Begins
The start of the year is a time of extremes across the Earth; the Northern Hemisphere plunges into winter; how animals and humans respond to weather in the tropics.
Spring begins in the Northern Hemisphere as cherry blossoms bloom across Japan. In India, a congregation of wild Asian elephants coincides with the colourful Holi festival.