Addicted to Marriage
Sometimes saying "I do" can become an addiction. Follow four fascinating women who have collec-tively been down the aisle a total of 20 times! They are all in new relationships and prepare to say "I do" again, but the men in their lives may not be ready.
Yes I Do, and Yes He Does
Amy and Geno struggle to deal with the past, present and future. Kecia's focus is on her engagement party, but Ernst worries about finances.
Tensions rise as Kecia will not let Ernst move in before he's husband number four. Pressure mounts for Joe, and Monette questions if John is the one.
Joe's lack of progress toward their engagement annoys Shae. When Amy's mum visits, she also wonders if Amy can get it right this time around.
Shae contemplates the right time to tell her boyfriend about her past relationships. Kecia and Ernst share a surprise and Monette navigates a potential break up.
After Shae's bombshell, Joe is still ready to surprise her. Amy and Geno go ring shopping, and Kecia and Ernst have their own fairytale ending.