Alice & Jack
Alice and Jack meet and are bound by a powerful connection, which it seems like nothing can break. But a deep and powerful trauma from Alice's past leads her to reject Jack, who finds solace in other, less profound relationships.
Years after their last encounter, Jack receives a surprise invitation from Alice. Their feelings for each other soon surface, raising doubts about whether Alice is ready to be in a relationship with anyone right now.
Alice disappears from Jack's life until years later, when Celia seeks her out to get some answers about Jack. Their relationship inspires Alice to think about her future.
Jack and Alice meet again, but their joy is cut short by devastating news that causes them to re-evaluate what they are doing with their lives.
Over a decade since their great romance started, Jack and Alice face their greatest obstacle. Their relationship has survived everything thrown their way, but with the greatest battle ahead, can love overcome anything?