Always a Catch!
Renato apologizes profusely to Maria, who learns the truth about his engagement to Aida.
After Prince Renato’s declaration, Maria faces a crucial moment: meeting her in-laws.
During her trip home, Maria worries how her family will react to her engagement to Prince Renato.