American Gladiators
A new generation of contenders step into the Gladiator Arena to take on 16 new Gladiators in Whiplash, Powerball, Joust and The Eliminator.
Four new contenders take on The Wall, The Gauntlet, The Edge and The Eliminator in a night packed with surprises.