Another Journey to the West
Wu Cheng’en vividly depicts a world full of fantasies and myths in his 16th-century novel Journey to the West. Some say his portrayal was not mere fiction, but drawn from personal experience. Join him and his companions on a legendary pilgrimage to the “Western Regions” as they seek their path of Enlightenment after many trials and suffering.
Wu Daoying is a simple soldier in the military guard of the city of Huai An. Strange things have been happening in the city for three months, and he has a bad feeling about what might be behind it.
Wu Daoying persuades Silberhorn to make a deal with him so that her wish can be fulfilled. But the plan unfolds very differently than she had imagined.
Gelbbraue lures them all into a trap, and suddenly Wu Daoying finds himself trapped in an illusion that mirrors his sad past.