Apartment404
Six residents trace the truth behind extraordinary events that occur in their residences.
The residents visit a vintage tteokbokki café, cheered by DJ Woo-sik's cheesy remarks and nostalgic tunes. A group pursue a mysterious man, leading to a tense showdown. Clues converge, pointing to a single location.