Aspirants
Three friends, Abhilash, Guri and SK, situated in Old Rajinder Nagar, navigate life as UPSC aspirants and journey through the aftermath of their struggles.
Abhilash has stepped into the world of Old Rajinder Nagar to prepare for the UPSC exams. His choices become difficult as it is his last attempt and he considers changing his optional subject.
Teacher Sahi Hona Chahiye
Abhilash is worried about his General Studies Exam. Dissatisfied with his mentor, he decides to quit his coaching institute.
Taunted for his negative approach, Abhilash switches to studying at the library, and things end up turning more positive when Dhairya enters his life.
Abhilash understands that no matter how determined he is, it is very difficult to succeed in UPSC, and he cannot be too optimistic about his dream of becoming an IAS officer. He realises that he needs a plan B.
IAS member Abhilash Sharma is confronted with the meeting of past and present. Things take a turn when a mentor from the past returns as a friend.
Abhilash shares his ambitious vision for Rampur, but businessman Dayanidhi Joshi challenges his administration. SK and Guri are surprised by Abhilash's unexpected return to ORN in the past.