Bake or Break
Pastry chef Stephanie Boswell shares her years of experience and expertise with failing bakery owners to help save real struggling businesses.
Gold-Medal Baker
Olympian Jeannette Bolden-Pickens is desperate to save the Los Angeles bakery her family has owned for three generations, but chef Stephanie Boswell needs to freshen up the menu and Jeannette's mindset to reinvigorate the business.
Bree Miller built her bakery on eye-popping cakes that demand big price tags from celebrity clients, but the one-offs don't sustain her day-to-day business. Pastry chef Stephanie Boswell helps her find new revenue streams for the morning crowd.