Bakery Boss
Buddy heads to Texas to Kristi's cupcake shop, where sales are slumping. With the threat of closure looming, can Buddy solve this bakery's issues?
Business at Baked Euphoria is declining, and owner Bonnie needs a quick fix. Can Buddy repair low morale and change the menu before this business goes down the pan?
Lidia's mother gave her the resources to open her own bakery, Buddy tries to mend the family and give Lidia the knowledge she needs to succeed.