Before
After tragically losing his wife, child psychiatrist Dr. Eli Adler (Billy Crystal) encounters a troubled young boy who seems to have a haunting connection to Eli’s past.
Battling his demons and unresolved grief over Lynn’s death, Eli grapples with his connection to Noah but reaches a breakthrough.
Noah’s condition escalates at the hospital, leaving Denise desperate for answers. Eli finds recordings of Lynn’s ex, Benjamin.