Berlin ER
After her private life falls apart, a young doctor seeking a fresh start takes over the emergency room in Berlin’s toughest, most chaotic hospital. Battling staff resistance and a run-down system, she must unite her maverick team to save lives.
Symptoms
Zanna faces a challenging first day running the emergency room at a frantic, overcrowded Berlin hospital.
Under pressure from the medical director, Zanna is forced to hunt for a scapegoat. Ben insists on his own methods to treat a pregnant patient.
Zanna clashes with the staff after introducing new department rules. Ben’s struggles become more evident.
Ben and Zanna finally begin to make peace. Emina, Dom, Olivia, and Olaf find themselves fighting through a busy night shift.
Zanna and Emina consider how to move forward. Ben grapples with post-traumatic stress disorder. Dom makes a life-changing mistake.