Betrayed
No Escape
In order to protect her children from her husband's criminal friends, Susan Smith becomes an FBI informant. However, her desire to do the right thing has hellish consequences.
The Devil You Know
20-year-old Christian, Missy Grubaugh, is saving herself for marriage. But Missy's innocent charms attract the wrong men with deadly results.
After getting a divorce, Janet celebrates her freedom with a girls' night. When she's found dead, it takes the police 35 years to bring her murder to justice.
Dana, a single mum, is busy juggling a boyfriend, a secret lover, and a jealous ex-husband. However, her life is suddenly cut short by someone close.
A retired prison officer thinks he's lived through the riskiest years of his life, but handling his second wife and her jealous ex-husband proves far more deadly.
Yelena's dream life is turned upside down by her husband Andrew's interest in his new secretary, her strange fiancé, and Andrew's ambitious protégé.