Bitchin' Rides
That's Not An Engine, That's A Kevdogg
The guys work on a rare 1952 Pontiac but find something lurking beneath the metal that threatens the whole build.
Mischief
The team works to perfect the trim, paint and upholstery for the 52 Pontiac, and Dave and Kevin try to get it in top form. Dave adds custom graphics to a 2014 Challenger.
A 1969 Camaro comes to Kindig It Design with a mission for Dave and the crew. The upholstery shop repairs an old convertible top.
The shop accepts a new challenge in building a gasser race car, if Dave and the client can agree on a colour. Dave preps a 2012 pickup truck for his teen son.
A famed 1955 F-150 arrives from Miami. Dave wants a big redesign, with an hourglass-shaped bed, but the client has his own views on the interior.