Bitten
Summons
Elena, bitten and turned into a werewolf, flees to Toronto, but is pulled back to upstate New York when an all-out war between rogue mutts and her Pack family begins.
Old chemistry resurfaces as Elena and Clay work together; Elena threatens the Mutt leading to the change as they fight him in his wolf form.
Elena and Clay investigate why psychotic killers are being turned into werewolves, only to discover they are facing an organised plot against the Pack.
Elena endeavours to defend Clay against suspicions of murder and a former pack member has information on the uprising.
Back in Toronto, Elena's commitment to Philip and her human life is interrupted when Santos crashes Philip's sister's wedding party, offering her a way out from the strife of the pack.