Blue Mountain State
It's Called Hazing, Look It Up
Three incoming freshman attending college football powerhouse Blue Mountain State University must quickly adapt to college life while juggling football, girls and nonstop hazing.
When the team has a curfew leading up to the Mountain Goats' biggest game of the season, Thad's prized possession gets passed around from the team leading to a sexually transmitted disease outbreak.
Leading up to a rivalry game against Overland University, the Mountain Goats' starting quarterback is suspended, Alex is named the starter and Sammy is accidentally kidnapped along with Billy the Goat.
Alex's lack of commitment gets him demoted to 3rd string. Craig suspects Denise is having an affair and Sammy leads the cheerleaders looking for revenge on all the college guys who have wronged them.
After a streak of bad luck, the team holds a Lock-In Party at the Goat House to build team camaraderie. Alex and Thad divide the players into two groups, before competing in the drug-fueled 'Team Building Olympics'.