BLUE REFLECTION RAY
Hiori and Ruka have one thing in common: they're both magical girls called Reflectors; they use their powers to help resolve emotional struggles and protect people's hearts.
The Undying Light
Ruka transfers to Tsukinomiya Girls' High School; she has a hard time fitting in with her classmates; she then has an unexpected encounter with her new roommate Hiori.
Without a Single Friend
Momo tells Hiori and Ruka more about Reflectors and Fragments; Hiori is interested in learning more while Ruka is very hesitant.
Hiori and Ruka fight the two Reflectors that are trying to steal Miyako's Fragment.
Miyako tries to get Hiori and Ruka to cooperate with each other; Momo tries to face her past.
The girls try to track down someone named Princess Yuki who runs a chat room claiming she can make someone's pain and suffering go away.
Niina decides to give her all to Mio; Momo and the other girls get more clues concerning a girl named Kana.