BMF
“BMF” follows the story of two brothers who created the “Black Mafia Family,” the most prominent drug distribution network in American history.
RUMORS
Tensions rise between The 50 Boyz and their rivals, which creates repercussions; Lamar plants misinformation so he can actively step towards the throne.
Meech and Terry set up an undercover operation using a food truck to sell drugs to factory workers; Detective Lopez investigates a murder at the centre of the city's drug war.
Lamar's reign of terror continues, as he works overtime to shut down The 50 Boyz for good.
Meech and Terry devise a multi-layered plan to reclaim what is rightfully theirs; Detective Lopez's murder investigation begins to heat up.
Meech and Terry create a new system for "The 50 Boyz" to operate more efficiently, while a secret within their ranks threatens to tear the crew apart.