Boruto: Naruto Next Generations
Boruto Uzumaki follows in his father Naruto's footsteps by training to become a powerful ninja, but being the son of the city's leader comes with its own unique challenges.
After being suspended for the uproar he caused at the entrance ceremony, Boruto makes his way to the academy for the first time.
After getting caught in a fight between Metal and Shikadai, Boruto notices that Metal's chakra is warped, just like Denki's.
Boruto, Shikadai and Mitsuki find Shino acting differently than usual -- and Shino suddenly attacks them, unleashing a swarm of parasitic insects; Boruto and the others must overcome their teacher's unexpected onslaught.