BOUNDLESS
My king did not wish to see me
The Portuguese king's disapproval leaves the future of Magellan's dream expedition hanging in the balance.
You are wanted for treason
The Portuguese fleet stands like a wall between Magellan and the success of his expedition.
After an unyielding year into the expedition, Magellan's crew starts to lose faith.
The joy the crew experience when they find the strait contrasts with the death they encounter.