Cake Masters
Skylanders Portal Cake
Duff Goldman and his Hollywood crew of bakers make an anniversary cake for the video game Skylanders. They create a towering cake for a casino-resort.
Duff Goldman and his team create a four-wheeled showstopper of a monster truck cake, then take centre stage with a working guitar that's also made of cake.
Duff and his team tackle a panoramic cityscape of Tinseltown for the 10th anniversary of an animation studio.
Duff Goldman and his team of decorators make a mega "Transformers" cake that actually transforms; the crew tackles a huge stadium cake to celebrate the big game.
Things get hot for Duff and his crew as they create a fire-shooting Mexican fiesta cake for hot sauce giant Tapatio. Duff tries to put fire inside the cake!
Duff Goldman and his crew fashion an amazing cake for Dockers' anniversary. The team also celebrate the Lunar New Year with a Year of the Monkey cake.