Cardinal
The police department attempt to make amends with the community for the botched investigation into Katie Pine's disappearance. Detective Lise Delorme risks exposure of her investigation in an attempt to catch Cardinal in the act of a crime.
Concerned that Cardinal is on to her, Delorme digs into the reasons behind her secret investigation. Meanwhile, a dangerous, sadistic couple are roaming the streets for a victim.
Cardinal wonders if he and Delorme are still missing a piece of the puzzle. He digs deeper and goes to the pharmacy where Edie works and finds something very disturbing. Delorme concludes her investigation of Cardinal and it's not good.