CITY THE ANIMATION
This town, is not just a normal town. There's laughter, love and emotional moments. An unpredictable ordinary life presented by the residents.
Tsurubishi drops a crispy fried noodle into a customer's bag, while Nagumo witnesses it; Matsuri and Eri enjoy their after-school adventure; Todoroki and Onikamaboko struggle to create a joke for Rakutan-kun.
Perpetually broke Nagumo faces off against Niikura, who just wants her money back; the CITY Minami Eleven soccer team scrambles to protect their always-injured ace, Sasago.
With a performance approaching, Tekaridake Theatre's leader, Tekaridake, tries to rally his unmotivated troupe. Sleepwalker Riko Izumi steals the heart of 16-year-old Tatewaku Makabe.
Tanabe begins searching for Nagumo, Tsurubishi visits the Izakaya Yamabushi, Niikura looks for a pendant that got caught in a Mimineko, and Matsuri and Eri also chase the Mimineko.