Clem
Sweet Home Abaco
An Alabama couple looks for the perfect holiday home in the Abaco Islands region of the Bahamas. They want a relaxing place for their extended family and dog.
Newlyweds are on the hunt for a home with a view in Great Exuma where they can escape when he returns from overseas military duty.
After years of visiting, a California couple is on the hunt for a private getaway in Elbow Cay that will help balance out their busy lives.
Busy London professionals want to find a place in idyllic Treasure Cay, where they can escape their stressful lives and spend quality time together.