Clique
Childhood soulmates, Georgia and Holly, are only a few weeks into the so-called best years of their lives at Edinburgh University, when Georgia gets drawn into an elite clique of alpha girls, led by lecturer Jude Monroe. Jude’s brand of feminism is alluring, just like the circle of bright students she surrounds herself with.
Holly and Georgia are enjoying their first term, but when Georgia is drawn into an elite clique of powerful young women, Holly finds herself adrift.
In the wake of an awful moment, Holly is more troubled than ever by Jude and her girls, but everyone is acting suspiciously fine. Meanwhile, Georgia walks deeper into the fire.
Holly is ready to start her new life as part of Jude's clique. But as Georgia continues to push for a competitive position at Solasta, Holly remains suspicious, a feeling that gets even stronger when she starts to receive warning messages.
The warning messages Holly has been receiving intensify. At a party to celebrate Georgia's achievements at Solasta, Holly finds herself at odds with the jolly atmosphere and things reach a vicious end.