Code Lyoko
Teddy Godzilla
The X.A.N.A super-calculator has mounted another attack against our planet. This time, it has taken control of little Milly’s teddy bear. Milly is a student at the same junior high school as our heroes. Not only does the teddy bear come to life and become very aggressive but he grows to be as big as a building before our very eyes.
Sissi uses Ulrich’s diary against him so that he will be forced to pay attention to her. The diary contains details of Ulrich’s secret activities and of the existence of Lyokô. She takes advantage of a school trip to the swimming pool to attack.
X.A.N.A doesn’t let a single detail of life at the school get by him. The headmaster has decided to make extensions to the gymnasium and the super-calculator wastes no time before turning the bulldozers from the construction zone into weapons.