Code of Silence
A deaf catering worker who is struggling to make ends meet is called upon by a police detective superintendent to lip-read the conversations of criminals.
Alison is invited onto a lavish trip where Liam insists on adopting false identities. She discovers that he is using her as a cover. Alison is convinced that she can walk the fine line between her duty to the police and their undeniable connection.
Suspenseful crime drama. Alison discovers Liam's betrayal and races to stop the gang's heist - chaos erupts as lives are endangered and Alison is forced to confront the fallout.
Alison reels from Liam's betrayal, consumed with guilt over her role in the heist. But when her life is suddenly threatened, will Liam abandon his escape plan to save her?