#COMPASS 2.0 ANIMATION PROJECT
Jin and the mysterious 13 are supposed to be partners now, so why does 13 seem to elude him at every turn?
Jin and 13 have to put their differences aside when another friend needs their help.
Jin, 13, Aojiru and Jeanne venture to another world to track down the culprit behind the virus.
While Jin and 13 investigate the virus, Reiya stumbles upon the presence of irregulars in #COMPASS.