Constellation
When a fatal accident occurs on board the International Space Station, a lone astronaut makes the heroic journey back to Earth, only to discover key pieces of her life—including her young daughter—have changed.
The space agencies begin their investigation into the ISS collision. Jo struggles to reconnect with Magnus and Alice.
Jo’s life back home is not how she remembers it, and growing tension with Magnus adds to her feelings of alienation.
While on the run with Alice, Jo makes a chilling discovery. Bud threatens to exact his revenge on Henry.