Coupling
Steve and Jeff go to a wine bar where Steve has decided to dump Jane, his longstanding girlfriend, once and for all; but when he sees her he’s soon ensnared by the basest of male instincts. Meanwhile Susan and her best friend, Sally, go out to the same bar. Susan meets up with Patrick, with whom she has been enjoying “sex with a fringe of conversation”. However, when it transpires they’ve both been unfaithful, it looks as if the fling is over. She then bumps into Steve who is buying condoms in the toilets, and he cheekily asks her out.