Cruel Summer
Told over three summers in the 1990s, a girl goes missing and another mysteriously takes over her life.
Happy Birthday, Jeanette Turner
In the '90s when a popular teen goes missing, a seemingly unrelated girl transforms from a sweet and awkward outlier to the most popular girl in town, eventually becoming the most despised person in America.
A Smashing Good Time
The annual Skylin Garden Club Party; year after year, the residents of Skylin struggle with the truth around what happened to Kate, keeping their secrets buried and maintaining appearances.
Victim or villain? Jeanette continues to add fuel to the fire as her reckless behaviour causes her friends and family to question her even more.
Kate, reeling from the lawsuit, prepares her defence and finds friendship in an unlikely source. The annual Wallis hunting trip becomes the setting for an important first meeting.
Jeanette and Kate cross paths at the Skyline High takeover of the county fair, where one is desperate to prove herself, and the other to lose herself.
A new deposition threatens Jeanette's case; a discovery causes Cindy's suspicions about her own daughter to reach new heights as her relationship with Greg becomes further strained.