Cuban Chrome
Crank-shafted
Fernando and Roberto discover the Bel-Air's crankshaft and pistons are damaged and nearly impossible to replace in Cuba. Will they be able to locate a replacement?
Out with the Olds
When Demetrio's welder let him down again, he decided to enlist another mechanic and learned that all the work that was originally done on his car must be re-done.
President Obama and President Raul Castro announce that the US and Cuba are resuming diplomatic relations. Michel tells his father some shocking news of his own.
When Demetrio skips a baseball game in order to work on his car, he discovers he needs a new transmission bar. A parts dealer can help, but for a price.