Cupcake Guys Training Camp
Three entrepreneurs, including two former professional American football players, who own a cake shop in Austin, Texas, challenge aspiring bakers to follow their passion.
Brian Orakpo and Michael Griffin opened a cupcake shop in Austin, Texas, with their friend Bryan Little Bryan Hynson. Each baker gets their own food truck, 48 hours and coaching from the Cupcake Guys to prove their dream bakery has what it takes.