Curse of the Bermuda Triangle
Bermuda Triangle is home to some of the most fascinating unsolved mysteries on Earth. This remote territory in the Atlantic Ocean has been the subject of notoriety and legend as countless ships, planes and human lives have been lost in its waters.
Vanishing Of Flight 19
Five US Navy planes vanish without a trace in the Bermuda Triangle, fuelling speculation that this strange stretch of water is cursed.
New evidence could explain a mysterious UFO encounter in the Bermuda Triangle. A team of experts investigate if aliens have visited this stretch of water.
New discoveries might finally explain the truth behind one of the Triangle's most infamous mysteries, when 306 US Navy crewmen vanished without a trace.
To find the truth behind unexplained phenomena, experts follow new clues to underwater alien anomalies that some believe have ties to the lost city of Atlantis.
The Witchcraft is one of the strangest disappearances from the Bermuda Triangle. An expedition leads to a shocking discovery on the sea floor.