Custom Carolina
Tommy Pike and his wife Stephanie run a shop in South Carolina where artisan technicians create and customize stunning bespoke machines; from top-dollar jobs to smaller projects, Tommy works with each client to make their dreams come true.
The Blue Ridge Buckin' Bronco
Tommy Pike and his crew are no strangers to working on off-road vehicles, so when a client drops off a '74 Bronco, it's game on; they transform this Bronco by dropping a giant engine into a new body, with fresh paint and a fully re-designed interior.
The Monster Carlo
Tommy and his crew take a ride back to the 80s, as they transform a bone-stock 1986 Monte Carlo SS into a bumpin' LS4 Monster Carlo mega machine.
Tommy's dear friend and father figure Kenny sold his 1960 Chevy Impala when he started a family, and has wanted it back ever since; Tommy finds one and plans to restore it, but keeping the secret is more of a challenge than the team ever imagined.
In a secret location, Tommy and his team get back to work on the '60 Chevy Impala restoration. They rebuild the engine and suspension before surprising a good friend.
Two brothers ask Tommy to preserve and modernize their grandfather's 1955 Chevy pickup truck, so the team restores this vintage ride to its former glory.
Tommy and his team are challenged with an epic supercar project: modifying a Lamborghini Huracán. But it needs its upgrades superfast.