Dad is a hero, Mom is a spirit, I'm a reincarnator.
The Hero Returns
Rovel is a hero who has spent ten years away from home, but sees it's time to return.
With Rovel's return, the family must now come up with a plan on how to handle Agiel and her outrageous claims.
With the secret out, Rovel decides to introduce his family to everyone, especially to his mother.
The Vankreift family goes through hard times with Aria's confession, as Ellen lays it out to declare war.
Rovel and Ellen go to meet the King as they duke it out in the battle of wits, when a dark past is revealed.