Dali & Cocky Prince
A mix-up at the airport leads Kim Da-li to escort Jin Mu-hak, a man who knows far more about pigs than art, to a fancy art gallery event.
Before parting ways, Mu-hak leaves his most treasured possession with Da-li in hopes of seeing her again. Da-li faces growing financial problems.
Mu-hak and Da-li meet again, but with a large debt standing between them. After the hostile encounter, Mu-hak grows concerned for her well-being.
The new director's business-savvy ways are met with protest from the staff, who believe that art is not about making money.
Despite Mu-hak's offer to pay for her stay at a luxury hotel, Da-li chooses to lay her head in a shabby motel, where trouble lurks around the corner.
In response to a scathing news article, Da-li calls a press conference to set the record straight and put the gallery on the map.